خانه وبلاگ قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات مشخصات مولتی متر-مولتی متر کلمپی-مولتی متر ایرانی-مولتی متر انبری ویکتور-مولتی متر -مولتی متر کیوریتسو-بهترین مولتی متر کلمپی-قیمت مولتی متر دیجیتال که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع مشخصات مولتی متر-مولتی متر کلمپی-مولتی متر ایرانی-مولتی متر انبری ویکتور-مولتی متر -مولتی متر کیوریتسو-بهترین مولتی متر کلمپی-قیمت مولتی متر دیجیتال خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات مولتی متر-مولتی متر کلمپی-مولتی متر ایرانی-مولتی متر انبری ویکتور-مولتی متر -مولتی متر کیوریتسو-بهترین مولتی متر کلمپی-قیمت مولتی متر دیجیتال با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی مشخصات مولتی متر-مولتی متر کلمپی-مولتی متر ایرانی-مولتی متر انبری ویکتور-مولتی متر -مولتی متر کیوریتسو-بهترین مولتی متر کلمپی-قیمت مولتی متر دیجیتال توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

اساس کار انواع مولتی متر یکی است اما انواع مختلفی از این دستگاه‌ها متناسب با کاربردهای مختلف، مانند تست قطعات الکتریکی یا آزمایش مدارهای الکترونیک، تولید و به بازار عرضه شده است. انواع مولتی متر از نظر نوع نمایشگر به دو دسته‌ی مولتی متر آنالوگ یا عقربه‌ای و مولتی متر دیجیتالی نام برده می شود. همچنین این دستگاه در دو نوع مولتی متر رومیزی و پرتابل جهت کاربردهای مختلف تولید می‌شوند. علاوه براین، گروه دیگری از مولتی مترها جهت اندازه گیری آمپرهای بالا ساخته شده‌اند که با نام  مولتی متر کلمپی شناخته می‌شوند.

مولتی متر دیجیتال چیست؟

نسل جدید این دستگاه اندازه گیری، مولتی متر دیجیتال نام دارد. این دستگاه الکترونیکی برای اندازه گیری کمیت‌های الکتریسیته ازقبیل اختلاف پتانسیل یا ولتاژ، مقاومت و جریان طراحی گردیده و مقادیر اندازه گیری شده را به صورت ارقام روی نمایشگر نشان می‌دهد.

کار مولتی متر چیست؟ اشنایی با کاربرد مولتی متر دیجیتال

این وسیله در واقع کار سه دستگاه اهم‌متر، ولت‌متر و  آمپرمتر را با هم به صورت ترکیبی انجام می‌دهد. به این ترتیب، به وسیله مولتی متر می‌توان چندین کمیت الکتریکی از قبیل ولت، آمپر و اهم را اندازه گیری کرد. تست خازن با مولتی متر دیجیتال در بسیاری از مواقع قابل انجام است توسط مولتی متر های دیجیتالی پیشرفته می‌توان مقدار فرکانس و میزان حرارت را نیز اندازه گیری کرد. کاربرد مولتی متر دیجیتال بسیار متنوع است، اندازه گیری میلی آمپر، میکرو آمپر، تست دیود، تست اتصال و … از دیگر کاربرد مولتی متر دیجیتالی می‌باشند. کاربردهای الکتریکی مولتی متر محدود به تست قطعات الکترونیکی، تعمیر لوازم خانگی و تعمیرات مدار الکترونیکی نیست از مولتی متر هر جا که نیاز به اندازه گیری ولتاژ و جریان الکتریکی است استفاده می گردد.

سرعت نمونه برداری لحظه‌ای در مولتی متر بسیار پایین است، بنابراین توانایی نمایش شکل موج را ندارند. بدین منظور در برخی از موارد از اسیلوسکوپ دیجیتال  جهت مشاهده ولتاژ و تغییرات لحظه‌ای آن استفاده می‌گردد.

مولتی متر اتورنج چیست؟

انواع مولتی متر های دیجیتال اتورنج قادر به اندازه گیری ولتاژ از چند صد میلی ولت تا ۱۰۰۰ولت به صورت خودکار هستند و نیاز به تنظیم رنج دستی ندارند، طرز کار و نحوه تست قطعات الکترونیکی با مولتی متر دیجیتال بسیار ساده است فقط کافیست جهت تست ولتاژ AC رنج یاب را روی قسمت ولت AC و جهت تست ولتاژ DC رنج یاب را روی قسمت ولت DC قرار داد. همچنین جهت اندازه گیری کمیت‌های دیگر از جمله مقدار اهمی مقاومت یا آمپر باید نشانگر رنج را روی قسمت مربوطه قرار دهد. به این نوع مولتی مترها که به صورت خودکار تنظیم می‌شوند مولتی متر اتورنج Auto Range می گویند.

تفاوت مولتی متر دیجیتال و آنالوگ چیست؟

مولتی‌متر های دیجیتال با بهره‌گیری از مدارهای الکترونیکی و پردازنده‌های ساده، انواع پارامتر های الکتریکی را اندازه می‌گیرند و بر روی نمایش‌گر ال‌سی‌دی نشان می‌دهند. اما مولتی متر های قدیمی آنالوگ پارامتر های اندازه گیری شده را توسط میتر عقربه‌ای نمایش می‌دهند. تفاوت مولتی متر دیجیتال با آنالوگ فقط در نمایشگر نیست شاید بتوان گفت مهم‌ترین تفاوت در دقت اندازه گیری و تنوع امکانات در مولتی متر های دیجیتال نسبت به آنالوگ است.

مولتی متر دیجیتال به دلیل قیمت پایین، دقت بالا و کاربری آسانی که نسبت به مولتی متر آنالوگ دارد با استقبال فراوانی از سوی کاربران مواجه شده است. دقت اندازه گیری و همچنین سهولت کار با آن از ویژگی‌های مهم مولتی متر های دیجیتال است.

مولتی متر های کلمپی یا به گفته گروهی کلمپ متر ها ، با ایده ای مبتنی بر الکترومغناطیس پا به عرصه تولید گذاشته اند ، اساس اندازه گیری جریان بطور ساده ،القای جریان الکتریکی در حلقه یا همان کلمپ ،توسط جریان گذرنده از تک رشته سیمی که از درون آن می گذرد ، می باشد . اندازه گیری جریان گذرنده از یک رشته سیم ، بدون آنکه به عایق و یا رسانای آن سیم خدشه ای وارد شود ، به تعمیرکاران و یا افرادی که در ارتباط با برق رسانی فعالیت دارند کمک شایانی در جهت انجام صحیح کارو تسریع در دستیابی به نتیجه می کند.این دستگاه، تا 2000 آمپر جریان الکتریکی را بصورت غیر تماسی و با کلمپ اندازه گیری می کند .علاوه بر آن کمیت های ولتاژ متناوب و مقاومت الکتریکی را اندازه گیری می کند.تست دیود و تست اتصال کوتاه با صدای بیزر نیز از دیگر امکانات این کلمپ متر می باشد.

کلمپ متر ویکتور ، مولتی متر دیجیتال حرفه ای برای اندازه گیری ولتاژ ac/dc، جریان ac/dc، مقاومت، ظرفیت و فرکانس کاربرد دارد. دستگاه به صورت کلمپی است که این خود باعث ایمنی بیشتر در حین کار میشود، طراحی دستگاه به صورت پرتابل و استفاده آسان از جمله مزیت های این کلمپ متر ویکتور میباشد.

قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات مشخصات مولتی متر-مولتی متر کلمپی-مولتی متر ایرانی-مولتی متر انبری ویکتور-مولتی متر -مولتی متر کیوریتسو-بهترین مولتی متر کلمپی-قیمت مولتی متر دیجیتال پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 202- 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟